FOTOKSIĄŻKA - Saal Digital Polska




Jakiś czas temu, dzięki współpracy z firmą Saal Digital Polska otrzymałam  możliwość wykonania swojej własnej fotoksiążki.
Zdecydowałam, że fotoksiążka będzie "moim pierwszym" portfolio, które będę mogła pokazać np. dziadkom, którzy z internetem nie są zaprzyjaźnieni i mało kiedy mają możliwość zobaczenia tego co tworze. Poza tym nic nie cieszy tak jak zdjęcia własnego autorstwa na papierze - NAPRAWDĘ!!! To całkiem coś innego niż oglądanie ich tylko na monitorze komputera! :)

Zacznijmy od początku.
Stworzenie fotoksiążki jest bardzo łatwe. Wystarczy pobrać program ze strony www.saal-digital.pl,który jest bardzo prosty w obsłudze. Jeżeli jednak ktoś miał by problem z jego obsługą już w krótce wrzucę filmik z recenzją fotoksiążki, w którym między innymi pokaże jak stworzyłam swoją własną fotoksiążkę.

Jeśli chodzi o dostawę, wszystko odbywa się bardzo szybko. Przesyłka idzie do nas z Niemiec, więc myślałam, że zajmie to około 2 tygodniu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy już tego samego dnia, moja fotoksiążka była gotowa do wysyłki, a za 3 dni była już w moich rękach :) Wszystko dokładnie zapakowane, więc nie było mowy o tym, aby podczas transportu książka uległa zniszczeniu.

Przejdę teraz do opisu samej fotoksiążki. Wykonanie jest na najwyższym poziomie. Jestem zachwycona odwzorowaniem kolorów, jakością druku i sposobem wykonania. Wybrałam wersje w twardej błyszczącej okładce w formacie A4 (pozioma) 28 x19 cm. Strony również wybrałam w wersji błyszczącej (jest dostępna również wersja matowa). Kolory fotografii oraz ich jakość są rewelacyjne i wyglądają tak samo jak w komputerze, a nawet i lepiej.

Bardzo dziękuje firmie Saal Digital Polska za możliwość przetestowania fotoksiążki. Dzięki wam spełniło się jedno z moich małych marzeń :)

NAPRAWDĘ POLECAM KAŻDEMU  robić i drukować zdjęcia!
To piękna pamiątka na długie lata.

Więcej o produktach Saal Digital Polska możecie dowiedzieć się na:


 

Followers

KONTAKT